Известие

Collapse
No announcement yet.

СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ - ГАБАРИТИ, ХАЛОГЕНИ И ПОДГРЯВАНЕ НА ЗАДНОТО СТЪКЛО?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ - ГАБАРИТИ, ХАЛОГЕНИ И ПОДГРЯВАНЕ НА ЗАДНОТО СТЪКЛО?

    Здравейте колеги, извинявам се предварително ако повтарям по някакъв начин темата, но от това което четох не можах да си обясня проблема, а той е следният:
    - По време на движение угаснаха халогените отпред ( изгасна ми индикацията на таблото , която показва че са включени ), след това установих, че и габаритите от зад също не светят + подгряването на задното стъкло, светят само стоп и мигачи, съответно от пред светят само къси и дълги, без габаритите. В продължение на дни, с моя майстор (който е добър, но не и по електрическата част ), проверихме всички предпазители, крушки и т.н., по елементарните неща, като преглед и не откри нищо(нямаше прекъснати кабели и изгорели предпазители ), прати ме при добър електричар, днес цял ден се е разправял с нея, като потвърди, че всичко е о.к., но не може да отстрани проблема, като смята ,че всичко идва от някакъв модул, който вероятно управлява светлините. Видях че този модул (евентуално зелен ) го наричате "клюкарката", е явно главният виновник.
    Възможно ли е всичко да идва от него?? Какво да правя?, ремонтира ли се или трябва нов?, Как да го проверим да ли се е " споминал" ?може ли да се замери и как? И като последен въпрос, защо не работи и подгряването , имат ли нещо общо.?
    Предварително благодаря на всички, които помогнат със съвет

  • #2
    Възможно е проблемът да идва от клюкарката. Предпазителите в багажника вдясно проверихте ли ги (B33 и B16)? В таблото под волана F1 (първият горе вляво) и F11 също? Ако е сигурно, че са здрави (мерено а не преценено визуално), търсете начин да пробвате с друга клюкарка.

    PS:

    Зависи от пораженията, но в много от случаите клюкарката подлежи на ремонт.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:48.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      аз имах подобен проблем на старата ми кола(нямах фарове,парно и подгряване) и се оказа че е от плочката на ключа за палене от вибрирането по хубавите ни пътища опитай се ако стане пак така да поразклатиш ключа леко без да изгасне колата ще се радвам да пишеш ако е от това като пробваш

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Възможно е проблемът да идва от клюкарката. Предпазителите в багажника вдясно проверихте ли ги (B33 и B16)? В таблото под волана F1 (първият горе вляво) и F11 също? Ако е сигурно, че са здрави (мерено а не преценено визуално), търсете начин да пробвате с друга клюкарка.

        PS:

        Зависи от пораженията, но в много от случаите клюкарката подлежи на ремонт.
        Благодаря ти отново, за съвета, да проверени са всичките + в багажника( замерени с уред ) и няма проблем в тях. Колко би излязъл ремонта на "клюкарката" , и кой би го направил, също така колко би струвал нов или втора ръка?

        ---------- Post added at 00:08 ---------- Previous post was at 00:03 ----------

        Първоначално публикувано от Georgi Sartliyski Покажи съобщение
        аз имах подобен проблем на старата ми кола(нямах фарове,парно и подгряване) и се оказа че е от плочката на ключа за палене от вибрирането по хубавите ни пътища опитай се ако стане пак така да поразклатиш ключа леко без да изгасне колата ще се радвам да пишеш ако е от това като пробваш
        не е в ключа, но ще проверя, при мен фарове - къси и дълги има, само габаритите + задните и халогените( но айде за халогените е ясно,че намам ли габарити, няма и халогени, поне така мисля)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от security999 Покажи съобщение
          Благодаря ти отново, за съвета, да проверени са всичките + в багажника( замерени с уред ) и няма проблем в тях. Колко би излязъл ремонта на "клюкарката" , и кой би го направил, също така колко би струвал нов или втора ръка?

          ---------- Post added at 00:08 ---------- Previous post was at 00:03 ----------



          не е в ключа, но ще проверя, при мен фарове - къси и дълги има, само габаритите + задните и халогените( но айде за халогените е ясно,че намам ли габарити, няма и халогени, поне така мисля)
          Обикновено дефектират едни транзистори, които струват 1-2 лв. Цяла клюкарка наскоро сменя колегата Iltcho.
          Той може да съобщи цена.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Обикновено дефектират едни транзистори, които струват 1-2 лв. Цяла клюкарка наскоро сменя колегата Iltcho.
            Той може да съобщи цена.

            Днес свалих от приятел неговата "клюкарка ", пробвах на моята и всичко бе о.к , светна като новогодишна елха, като я разглобих ми направи впечатление, че е презапояван един транзистор, явно е сменян, утре ще я нося на приятел техник, да видим какво ще направи.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от security999 Покажи съобщение
              Днес свалих от приятел неговата "клюкарка ", пробвах на моята и всичко бе о.к , светна като новогодишна елха, като я разглобих ми направи впечатление, че е презапояван един транзистор, явно е сменян, утре ще я нося на приятел техник, да видим какво ще направи.
              Дай на твоя приятел тази снимка:

              Ще го улесни в локализирането на проблема.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Дай на твоя приятел тази снимка:

                Ще го улесни в локализирането на проблема.
                Тази платка не е от 166 И проблема много рядко е където си го указал
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Тази платка не е от 166 И проблема много рядко е където си го указал
                  Снимката не съм я правил аз, но означенията, които човекът, постнал снимката си е направил труда да постави на нея, напълно съответстват на документацията на 166.
                  При първи удобен случай ще снимам моята и ще кача снимката, за да не стават недоразумения.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Снимката не съм я правил аз, но означенията, които човекът, постнал снимката си е направил труда да постави на нея, напълно съответстват на документацията на 166.
                    При първи удобен случай ще снимам моята и ще кача снимката, за да не стават недоразумения.
                    Не отричам че е така но платката не е от 166 Не ми се сравнява за да ти кажа дали съответства
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Върви при момчетата от Пан Сервиз - между хотел Балкан и Ортопедията.
                      За тях това не е проблем и със сигурност ще ти я оправят.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Обикновено дефектират едни транзистори, които струват 1-2 лв. Цяла клюкарка наскоро сменя колегата Iltcho.
                        Той може да съобщи цена.
                        Драстииии,

                        смених я да, и всичко си дойде на мястото. 50-60 лева е втора ръка. Това посочи проучването ми. Ма аз смених и релето.

                        Решил съм тая да я пратя на Бобо за рециклиране, че да си имам и резерва.
                        Отделно съм пуснал още едни жици до габарити, фарове и задни габарити с диоди и реленце и 1 копче у в жабката.
                        Я си представи, че ми бегат късите в 12 през ноща и съм между София и Козлодуй . Да чакам да пекне слънце ли?
                        А не, благодаря!
                        ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                        ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                        Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                        Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                        Comment


                        • #13
                          Мисля че си доусложнил и без това сложната инсталация на този автомобил Не бъди песимист А и неможеш се прибра на халогени светкавица авариини Колко много заместители По лошо ще е бягането на тоците от ДВГ Но затова са техниките - премеждия ремонти
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #14
                            Пич, чети внимателно - ОТДЕЛНИ ЖИЦИ, които отиват на буксите на стоповете и на баластите с ДИОДИ! Диодите са за да не върне обратно напрежение към релето.

                            Фарове за мъгла - нямам. Една сврака си хареса левия - десния още като взех колата си го беше заплюл 1 чакал.



                            Не виждам нищо сложно в 6 метра жици, 1 реле, 1 предпазител и 4 диода - 2х10А и 2Х5А + копче дет да пусне + 12 В от където и да е. катое управление не е кой знае какво.
                            ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                            ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                            Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                            Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
                              Пич, чети внимателно - ОТДЕЛНИ ЖИЦИ, които отиват на буксите на стоповете и на баластите с ДИОДИ! Диодите са за да не върне обратно напрежение към релето.

                              Фарове за мъгла - нямам. Една сврака си хареса левия - десния още като взех колата си го беше заплюл 1 чакал.



                              Не виждам нищо сложно в 6 метра жици, 1 реле, 1 предпазител и 4 диода - 2х10А и 2Х5А + копче дет да пусне + 12 В от където и да е. катое управление не е кой знае какво.
                              Ти си я направил като самолет. Всяка система - дублирана.

                              Но сега според закона за всеобщата гадост, ще започнат да ти горят крушки и баласти.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X